Re: Jak rozpoznać procesor?

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Thu 30 Jul 1998 - 14:10:36 MET DST

Dnia Thu, 30 Jul 1998 09:48:52 GMT, "Tomasz \"Pilot\" Minkiewicz"
<tommink_at_kki.net.pl> napisał:

>czepiasz się! "nagimnastykować" to była przenośnia, bo nawet na tej grupie
>czytałem, że nie można tego zrobić wprost;

Rozne rzeczy mozna wyczytac na tej grupie..

>to powiedz mi jeszcze, jak konkretnie ta płyta to robi, że umie Ci tak to
>życie ułatwić

Normalnie to robi. Niby co mam Ci opisac ? :)
Po prostu.. moze kupujac plyte nalezy zwrocic uwage na firme ? Juz
poltora roku jade na ABITach i nie zmienie w najblizszym okresie tej
firmy na zadna inna.

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl