Re: Jak rozpoznać procesor?

Autor: Tomasz \ (tommink_at_kki.net.pl)
Data: Thu 30 Jul 1998 - 11:48:52 MET DST

Bartek Nagorny napisał(a) w wiadomości: <35c137f3.4095929_at_news.lublin.pl>...
>Jak to nagimnastykowac ??? Gimnastyke to uprawiasz bawiac sie zworkami
>na plycie :)

czepiasz się! "nagimnastykować" to była przenośnia, bo nawet na tej grupie
czytałem, że nie można tego zrobić wprost; jeśli u Ciebie można to OK!

>W zyciu nie bede mial wlasnej plyty innej niz bezzworkowej, to jest
>niesamowite ulatwienie i wygoda obslugi.

to powiedz mi jeszcze, jak konkretnie ta płyta to robi, że umie Ci tak to
życie ułatwić

--
Tomasz "Pilot" Minkiewicz
tommink_at_kki.net.pl