Re: Jak rozpoznać procesor?

Autor: Tomasz 'Pilot\ (antispam_at_dummy.adress)
Data: Fri 31 Jul 1998 - 20:11:06 MET DST

Bartek Nagorny napisał(a) w wiadomości:
<35c65656.2712590_at_news.lublin.pl>...

> [...]
Ci tak to
>Normalnie to robi. Niby co mam Ci opisac ? :)
>^^^^^^^^^

ufff! już mi lepiej! wiele się dowiedziałem!
więc ona "normalnie" to robi! fascynujące!
jak to ktoś kiedyś napisał:
>Rozne rzeczy mozna wyczytac na tej grupie..
tylko z niektórych rzeczy nie ma żadnego pożytku

>Po prostu.. moze kupujac plyte nalezy zwrocic uwage na firme ?
Juz
>poltora roku jade na ABITach i nie zmienie w najblizszym okresie
tej
>firmy na zadna inna.

A ja mam płytę Elpina, którą sobie chwalę, mimo, że nie jest
bezzworkowa. Zresztą nie pytam o poradę przed zakupem
MB, chcę tylko napisać programik sprawdzający jaki procek
jest w systemie, nie wiem tylko jak sprawdzić jego
"domyślną" częstotliwość

--
Tomasz "Pilot" Minkiewicz
adres w nagłówku jest dla picu!  mailto:pilot_at_vc.pl