Re: Jaki sprzęcior ?????

Autor: Jacek Żoch (zoch_at_polbox.com)
Data: Wed 29 Jul 1998 - 22:10:14 MET DST

rentier napisał(a) w wiadomości: ...
>Mogę akurat porównać Philipsa 105a i LG57i bo tego pierwszego używa
>Wady:
>-cena
niestety.....

>-kiepski mikrofon w obudowie(sprzężenia)

nie stwierdzilem ( przepraszam za sugestie, ale wylaczyles w Win95
odtwarzanie na mikrofonie ? )

>-na bardzo jasnych tłach widoczne kręgi od pola elektromagnetycznego
>wbudowanych głośników(niby jest degausyzacja-chyba tak się to nazywa-ale
pod
>tym względem mało skuteczna) z tym że na aplikacjach i grach niewidoczne.

mowiac szczerze nie widze, ale moze.......

>-brak zewnętrznego sterowania(na zewnątrz tylko pokrętła od
>jaskrawości,kontrastu,głosu,odłączenie głośników)zatem do regulacji
>wszystkich bardziej złożonych funkcji potrzebny jest oddzielny program
>dostarczany na dyskietce(jak dla mnie to największy mankament tego
monitora)

mi to absolutnie nie przeszkadza. tych opcji uzywa sie raz na jakis czas, a
pokretla sie "nie petaja" - na monitorze jest tylko to, co biezaco jest
potrzebne - mi sie b. podoba wylacznik glosnosci - jest bardzo wygodny )

>Gdybym ja miał kupować 105-ę to napewno nie w wersji multimedialnej-lepszy
>efekt na zewnętrznych głośnikach(możliwość doboru wg.gustu) a przede
>wszystkim kiepski mikrofon wew.(może tylko w tym egzemplarzu)

oczywiscie zewnetrzne sa lepsze, ale pytanie do czego to jest potrzebne - do
pracy i gier strategicznych ( jak u mnie ) nie za bardzo. nie wspomne o
miejscu na dysku....

Jacek