Odp: Komputer kopie!

Autor: Dariusz Owczarek (dariuszo_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 28 Jul 1998 - 21:45:19 MET DST

>Czesc Wam!
>Pomozcie.Ostatnio dowiedzialem sie(na wlasnej skorze)ze moj komputer
>kopie.Jezeli udaloby mi sie rozwiazac ten problem to prawdopodobnie
>zniknelyby pozostale(slychac wszystko w glosnikach i komputer sie
>zawiesza).Kopie z napieciem 100 V jak sie dotknie z tylu komputera.
>Co z tym zrobic?.
>Dzieki z pomoc

Sprawdź czy masz zerowany bolec w gniazdku (może jest nie podłączony do
zera).
Zamień fazę z zerem w gniazdku (w niektórych podwójnych gniazdkach
wystarczy włożyć wtyczkę do drugiego gniazda ).
Uważaj żeby cię nie kopnęło - czuj się OSTRZERZONY.
--------
Zdrówka życzę.>>>>>>Dariusz Owczarek
  === dariuszo_at_bigblue.alpha.net.pl ===
     ==== dariuszo_at_friko.onet.pl ====