Re: Multinet CALLBACK o ile taniej...

Autor: Halk (tomahalk_at_kki.net.pl)
Data: Tue 28 Jul 1998 - 22:13:33 MET DST

On Tue, 28 Jul 1998 18:50:47 +0200,
"=?iso-8859-2?Q?Bart=B3omiej_Kosik_=28B.K.=29?="
<bartbk-xxxrated_at_box43.gnet.pl> wrote:

>Co do wyliczeń OK.... Za 240 masz kartę w Pozaniu. Będą jeszcze ryczałtowe
>za 300 PLN (bez limitu)

Sekunde. Byla mowa o 250 PLN za 100-godzinna karte. O co teraz chodzi
z tym 240 PLN (jak rozumiem netto)? Najlepiej podaj URLa to sam se
zobacze, bo sie nie dogadamy.
A z tym ryczaltem za 300 PLN to daj sobie spokoj. Rozmawiamy w koncu o
rozwiazaniach *realnych*.

>Tyle że.... Wchodziłeś do interentu tyle razy, bo niezależnie od "liczby
>wejść" w TP SA (pomijam koszta negocjacji modemów) płaciłeś tyle samo czy
>wchodziłeś 6 razy dziennie po 10 min czy raz na 60 minut. Postępując
>racjonalnie przy wykorzystaniu karty CALLBACK oszczędzasz więcej wchodząc
>"rzadziej" ale na dłużej.

Masz troche racji. Majac swiadomosc tego mozna w pewnym stopniu
wplynac na zmniejszenie kosztow, ale to tak na poczatek. Mysle, ze
sila przyzwyczajen ostatecznie wezmie gore. Przeciez wchodzisz do
intera wtedy, kiedy masz po prostu ochote. A jak sobie pomyslisz:
"Nie, dzisiaj juz wchodzilem" to za chwile sobie pomyslisz: " W koncu
to tylko marne 23 grosze. Kto by zalowal takiej drobnicy. Nawet
schylac by mi sie nie chcialo gdyby lezalo na ulicy." :-) A nastepnego
dnia powtorka z rozrywki.
Poza tym jak sobie wyobrazasz korzystanie w opisany przez Ciebie
sposob z newsow? Bedziesz wisial na linii piszac 5 wiadomosci albo
przegladajac naglowki z miesiaca na trzech grupach tylko po to zeby
nie wchodzic drugi raz?

>Co do tego kto ile razy i na jak długo wchodzi to
>uważam że jest to dość indywidualna wielkość. Moje założenia miały na celu
>uproszczenie obliczeń.

Tylko ze wynik tych obliczen nie ma byc latwy do obliczenia. Ma
jaknajpelniej oddawac realnosc sytuacji w ktorej sie znajdziesz.

>Co do zrywek, można wiedzieć jaki masz modem?
>Pozdrawiam
>--
>====== Przy odpowiedzi usuń -xxxrated z mojego adresu =======
>Bart (B.K.)
>Akademia Ekonomiczna (Academy of Economics) - Wrocław
>========= To reply remove -xxxrated from my address =========

Modem jak to modem. Zaden HighEnd (ZOOM 33600), ale czestotliwosc tych
zrywek znacznie przekroczyla wowczas norme. Moze dlatego, ze dzien byl
jakis taki 'zakorkowany'. Modem ciagle 'odpoczywal' (u tpsa tez).

Pozdrawiam,
Halk