Re: Multinet CALLBACK o ile taniej...

Autor: Halk (tomahalk_at_kki.net.pl)
Data: Tue 28 Jul 1998 - 22:13:30 MET DST

On Tue, 28 Jul 1998 08:41:00 GMT, "Chodi" <chodi_at_box43.gnet.pl> wrote:

>jeszcze jedna uwaga impuls kosztuje ,2zl netto i od tego naliczany jest Vat

(?!?)

>co daje ,244zl oczywiscie tych ,004zl nie placimy ale jusz przy 100
>impulsach to da 24,4zl brutto. Zmienia to troszeczke wynik

>Pozdro
>Chodi

Ludzie!!! Przestancie do cholery montwic na tych newsach! Ja rozumiem,
ze problem wlasciwego obliczenia stosunku kosztow dwoch rozpatrywanych
providerow jest zlozony, ale nie dowalajcie jeszcze do tego takich
100-kilowych tekstow jak 0,2zl netto za impuls w tpsa!!! Miejcie
litosc i jak cos piszecie to miejcie to sprawdzone, bo i bez tego jest
kipisz z tym liczeniem, a Ci co nie licza, tylko czytaja dostana w
koncu kota!
Od 1 lipca cena jednego impulsu wynosi 0,19 PLN. Do tego 22% VATu, co
daje ni mniej ni wiecej tylko 0,2318zl. Mowimy oczywiscie o taryfie
tpsa... dla scislosci kolego Chodi. Skoro uwazasz, ze jest inaczej
licze, ze przedstawisz nam swoje zrodlo.
Kolega Bartlomiej Kosik tez sie nie popisal jakis tydzien temu
stwierdzeniem
cytuje:
>Policz lepiej ile oszczędzasz jak od razu kupisz kartę 100 godzinną. Wtedy
>za tą samą kasę możesz siedzieć w Internecie 2x dłużej.
>====== Przy odpowiedzi usuń -xxxrated z mojego adresu =======
>Bart (B.K.)
>Akademia Ekonomiczna (Academy of Economics) - Wrocław
>========= To reply remove -xxxrated from my address =========
Bardzom ciekaw na czym oparl kolega ekonomista swoja opinie, ale
dobrze, ze aktualnie kolega wylewniej prezentuje tok swojego
rozumowania. Dzieki temu mozna wreszcie dyskutowac na temat
szczegolow, co do ktorych nie jestesmy zgodni.

Pozdrawiam,
Halk