Re: TeleSzmaciarze i Urzad Antymonopolowy.

Autor: Karol Michalak (Kmichala_at_acs.ucalgary.ca)
Data: Wed 29 Jul 1998 - 18:37:51 MET DST

Marek Tarnowski wrote:

> Ale w Kanadzie maja takie ogromne drzewa a u nas nie. W Kanadzie maja Indian, u nas nie.
> W Kanadzie maja.....
> Co ty nie powiesz. Cieszysz sie ze urzad antymonopolowy kazal tepsie podwyzszyc rozmowy lokalne?

Chyba odwrotnie?!!!. Przeczytaj jeszcze raz posting. Przeciez wyraznie pisze, ze w K. moze to byc bezplatne,
wiec niby z jakiej racji urzad antymonopolowy ma dyktowac jakie maja byc ceny (chodzi o wyzsze, o nizsze to
nie mam zastrzezen :)))))). Jak chce, to niech tepsa zrobi nawet po 1gr impuls. I na prawde nic mnie nie
obchodzi oplacalnosc inwestycji jakiejs tam Netii, ani sprawy koncesyjne. Chce po prostu kupic usluge jak
najtaniej i mam gdzies ilu bedzie operatorow. Jak Netia nie potrafi taniej to niech spada a nie zalatwia
sprawy w urzedzie.Ciebie to i tak pewnie tak nie boli jak moja dziewczyne ktora ma taki zabytek 14.4 i sciaga
wszystko godzinami. Wprawdzie zostawilem jej swoj 33.6 ale ona sie boi poniewaz to wewnetrzny, ze nie rozlaczy
i bedzie tlukl na rachunek a ona nic nie bedzie o tym wiedziec.

Pozdrawiam

Karol

--
Kmichala_at_acs.ucalgary.ca