Re: Jak rozpoznać procesor?

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Wed 29 Jul 1998 - 17:57:22 MET DST

Dnia Tue, 28 Jul 1998 10:05:40 GMT, "Tomasz \"Pilot\" Minkiewicz"
<tommink_at_kki.net.pl> napisał:

>zasmuciłeś mnie!
>nigdy nie miałem płyty bezzworkowej i nie myślałem, że tak oszukują,
>ale skoro ludzie mówią, że żeby przetaktować procek na takiej płycie trzeba
>się nagimnastykować,

Jak to nagimnastykowac ??? Gimnastyke to uprawiasz bawiac sie zworkami
na plycie :)
Ja sobie wchodze w biosa, wybieram albo domyslne ustawienie - w moim
przypadku po prostu daje zegar 200, bo to, ze to intel i mmx plyta
sama wykrywa, napiecia tez podaje dobre.

Ale ja wole ustawic sobie procka po swojemu - zamiast 200mhz daje
"user defined" i dopiero jest wtedy zabawa :)

> to w jaki sposób użytkownik dokładnie ustawia się
>procesor

Czyt. wyzej.
W zyciu nie bede mial wlasnej plyty innej niz bezzworkowej, to jest
niesamowite ulatwienie i wygoda obslugi.

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl