Re: Problem z modemem Zoltrix PCMCIA 33600

Autor: sp5sjt_at_friko.onet.pl
Data: Wed 29 Jul 1998 - 18:09:50 MET DST

On 1998-07-29 jareka_at_dawid.com.pl(JaroslawAndrzejewski(jareka_at_dawid.com.pl))
 said:
(...)
 ja>Mam kłopot z modemem "PCMCIA Zoltrix 33600 Modem Data/Fax". Jeśli
 ja>NIE podłączę go do linii i podam np. "ATX0DP000" to prawidłowo
 ja>wybiera, ale gdy tylko podłączę linię to impulsowanie "zwalnia" i
 ja>na przykład "wykręcenie" zera powoduje zaliczenie chyba siedmiu
 ja>jedynek (pani z TPSA mówi mi, że nie ma takiego numeru).
 ja>Próbowałem różnych kombinacji z równoległymi i szeregowymi
 ja>rezystancjami 100 - 22k omów, ale nie pomaga.
 ja>Ma ktoś z Was jakiś pomysł jak to poprawić?
 ja>-
 ja>Jarek Andrzejewski
 ja>--
 ja>Wyslano przez Serwis RUBIKON - http://www.rubikon.net.pl

Przypuszczam, ze uklad impulsowania moze byc w jakis sposob powiazany
galwanicznie z siecia wiecej, niz stykiem przekaznika.
Na poczatek sprobuj zamienic ze soba miejscami przewody linii, sprobuj, moze
to pomoze ?

S’awek SP5SJT.
/l

Net-Tamer V 1.11 - Test Drive