Re: Jak rozpoznać procesor?

Autor: Tomasz \ (tommink_at_kki.net.pl)
Data: Tue 28 Jul 1998 - 12:05:40 MET DST

Radoslaw Sokol napisał(a) w wiadomości: <35B8D720.64EA0FE_at_iname.com>...
>Chyba nie ma takiego programu. Po prostu często różne modele tego
>samego procesora niczym się nie różnią (np. jestem głęboko przekonany,
>że nie ma żadnych różnic między K6-166/200/233 poza nadrukiem i
>w najlepszym wypadku czystością materiału, z którego się je wytwarza).
>W końcu Intel musiał zaprzestać produkcji wolnych iP55C, bo doszli
>do takiej perfekcji, że wychodziły im same 233MHz. :)
>
>AFAIK płyty bezzworkowe nie wykrywają częstotliwości, a jedynie
>rodzinę, do której należy. Parametry ustawiane są na najwolniejszy
>w rodzinie (np. wstawisz iP200MMX, a on ustawi iP133MMX).
> [...]

zasmuciłeś mnie!
nigdy nie miałem płyty bezzworkowej i nie myślałem, że tak oszukują,
ale skoro ludzie mówią, że żeby przetaktować procek na takiej płycie trzeba
się nagimnastykować, to w jaki sposób użytkownik dokładnie ustawia się
procesor

--
Tomasz "Pilot" Minkiewicz
tommink_at_kki.net.pl