Re: Migoczący ekran...

Autor: Xylodius (xylodius_at_prodigy.net)
Data: Wed 29 Jul 1998 - 05:37:52 MET DST

>a takze dlatego, ze w TV pokazuja ruchome obrazki
>zrob se stop klatke (VHS) to zobaczysz, ze i 3 m nie pomoga
>na miganie

jesli przy Still'u ci mruga, to tylko dlatego, ze masz syfiasty magnetwid - trzeba mu wyregulowac Vertical Scan.

Ja tez sie na to wqrzalem, az w koncu pod spodem znalazlem regulator i teraz stopklatke mam zamrozona jak kostka
lodu, zero trzesienia, i ostra jak brzytwa.

Xylodius
xylodius_at_prodigy.net