Re: Migoczący ekran...

Autor: Pawel Tadejko (ptad_at_box.zetobi.com.pl)
Data: Sat 25 Jul 1998 - 16:08:12 MET DST

Xylodius wrote:

>nikt nie siedzi 5cm od ekranu, tak jak niektorzy przy kompach :)))

a takze dlatego, ze w TV pokazuja ruchome obrazki
zrob se stop klatke (VHS) to zobaczysz, ze i 3 m nie pomoga
na miganie

>Nie powtarzana 2x tylko nie ma juz przeplotu (non-interlaced).
>I dlatego obraz jest wyrazistszy.

jezeli mowisz, ze 100 i bez przeplotu
to wychodzi rowniotko kazda linia x4 (bo nadaja i tak 24 kl/s)

>CZytajcie dokladnie: 24fps - frames per second - klatek na sekunde obrazu
ruchomego. a nie chodzi mi o czestotliwosci odchylania pionowego.

a jednak zaleznosc pewna jest
czestotliwosci odchylania pionowego musi byc wieksza od frames per second
bo inaczej nie widac byloby roznicy przy znmianie fps (podwyzszanie)

>To ze 50Hz maja TV i nie mrugaja to wynika tylko z faktu ze sa
zsynchronizowane
>z siecia.
dlaczego nie mrugaja (bo tak naprawde mrugaja) mowilem przed chwila

pozdrowka
pTad