Re: Re: Problemik z Panasonic KX-P6500 w NT

Autor: Robert Kujawinski (rk_at_riva.koti.com.pl)
Data: Wed 29 Jul 1998 - 01:37:10 MET DST

Na pl.comp.pecet napisales:

>A może jako HP? Trochę stracisz
>CEzar

Wiecej niz 600 dpi nie jest mi potrzebne. Probowalem uzyc najnowszych
driverow do LaserJet 6L. Drukarka chodzi ale nie drukuje poprawnie.
Na stronie Panasonica bylem i nie ma driverow do NT w ogole. Czy oni
poglupieli? Gdyby nie bylo do jakiegos tam dziwnego systemu ale do NT?

Pozdrawiam!

Robert Kujawinski