Re: Multinet CALLBACK o ile taniej...

Autor: Bartłomiej Kosik (B.K.) (bartbk-xxxrated_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 28 Jul 1998 - 18:50:47 MET DST

Halk napisał(a) w wiadomości: <35bd269f.10579765_at_news.tpnet.pl>...

Co do wyliczeń OK.... Za 240 masz kartę w Pozaniu. Będą jeszcze ryczałtowe
za 300 PLN (bez limitu)

> [...]
>wchodzisz tylko raz dziennie i nie masz zadnych zrywek. W kazdym razie
>ja korzystajac z frikowej godziny w bydgoskim Multinecie mialem dwie!
>Jezeli widziales moje obliczenia opublikowane wczesniej, to powinienes
>wiedziec, ze ilosc polaczen w ciagu miesiaca, ktora wzialem pod uwage
>zostala wyliczona jako srednia ilosc przypadajaca na miesiac z 10-ciu
>miesiecy uwywania internetu (20 godz. - 66 polaczen; proporcje do 30
>godzin latwo przeliczyc). No ale to jest moj sposob korzystania z
>interka, no i ja nie wyciagne duzo wiecej jak 15% przy bydgoskiej

Tyle że.... Wchodziłeś do interentu tyle razy, bo niezależnie od "liczby
wejść" w TP SA (pomijam koszta negocjacji modemów) płaciłeś tyle samo czy
wchodziłeś 6 razy dziennie po 10 min czy raz na 60 minut. Postępując
racjonalnie przy wykorzystaniu karty CALLBACK oszczędzasz więcej wchodząc
"rzadziej" ale na dłużej. Co do tego kto ile razy i na jak długo wchodzi to
uważam że jest to dość indywidualna wielkość. Moje założenia miały na celu
uproszczenie obliczeń. Co do zrywek, można wiedzieć jaki masz modem?

>Pozdrawiam,
>Halk
Pozdrawiam

--