Re: Multinet CALLBACK o ile taniej...

Autor: Chodi (chodi_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 28 Jul 1998 - 10:41:00 MET DST

>(2,5 + 0,24)*30 = 98,7

tu zapomniales napisac zamiast 2,5 powinno byc 3,05 ale i tak jest dobrze.
jeszcze jedna uwaga impuls kosztuje ,2zl netto i od tego naliczany jest Vat
co daje ,244zl oczywiscie tych ,004zl nie placimy ale jusz przy 100
impulsach to da 24,4zl brutto. Zmienia to troszeczke wynik

>Oszczędności w procentach:
>Taniej od TP SA o 32% (45,3 PLN)
>
>Za to można siedzieć w Internecie o 30% dłużej (1,5 godziny zamiast
godziny)
>dziennie nie wydając więcej pieniędzy. To są moje obliczenia, ale mogę się
>mylić...
jak sam widzisz jezeli zamiast 1h mozesz siedziec 1,5h to jest to 50%
wiecej, ale to juz magia procentow. placisz 30% mniej lub siedzisz 50%
dluzej w internecie
Pozdro
Chodi