Re: Jaki sprzęcior ?????

Autor: Vikers (pol219_at_friko2.onet.pl)
Data: Tue 28 Jul 1998 - 08:26:07 MET DST

waldek wrote in message ...
>Jak dla mnie:
>
>Marcin Sikora napisał(a) w wiadomości:
<2QZu1.2288$xG2.1310738_at_news.tpnet.pl>...

Na P2B @ 350 tylko musisz miec przyzwoite dimm-y aby system sie nie kaszanil
, nie kazde lubia prace na 100Mhz :))

>Na pewno wystarczy PII266, a może nawet 233...

>Zastanów się nad jakąś tańszą...

Nawet nie prubuj. Jest to najlepsza plyta pod PII z jaka mialem stycznosc 0
problemow
i masz 100% pewnosci ze plyta chodzi i bedzie chodzic z nowszymi wersjami
biosa
tez nie bedziesz mial problemow pozatym plyta ma jeszcze magistarale 103 i
113 Mhz
Kupisz tanszego syfeksa moze chodzic albo pierdyknac po tygodniu - miesiacu.
Zreszta
wydajnosc plyty tez jest wazna widac to ladnie pod sysinfo z NU 3

>Według mnie to zostać przy 128, ewentualnie narazie 64, a dokupić drugie
tyle np. za 4 >miechy, gdy znowu poważnie spadną ceny RAMu.

Fakt kup na dzien dobry 64 i poczekaj jak jak stanieja

>Bez jaj - po cholerę Ci aż 8 MB?
>Zresztą poszperaj wśród jakichś klonów, niekonieczne jest dla Ciebie STB...

8 MB OK

>Na pewno nie Diamond Monster, bo po prostu przepłacasz, tutaj to na pewno
poszperaj >wśród klonów i weź coś tańszego.

>Quantum 4,3 GB powinien wystarczyć...

Jak nie masz za duzo kasy to rzeczywiscie wez 4,3 ale nie Quantum-a tylko
IBM -a
widzialem ostatnio zaduzo 4.3 Quantomow z bad-ami albo poszukaj nowego
Quantuma
5.1 GB seria bodaj ST ( nie pamietam jakas nowa ) ponoc rewelacja

>Jeżeli nie będziesz zajmował się profesjonalnie komponowaniem muzyki, to
bierz SBAWE >64

Jak potrzebujesz karte z bajerami to Awe 64 jak zwyklego bzyczka do grania
to kup taniego syfeksa za > 100 zl

>Prędkość odpowiednia, firma też poże być.
>Ewentualnie zastanów się nad Toshibą...

Chiba jednak TEAC albo .......... DVD np LG DVD x 2 CD x 24 cos ok 500 zl

>Na pewno zostań przy 17", bo to doskonała sprawa, jedynie poszperaj w
testach, czy >akurat ten model.

Ogladnij LG 17" chodzi calkiem calkiem cena OK 1300 zl

>Na pewno znajdziesz coś tańszego.

[.....]

Pozdrawiam

Tomasz