Re: Jaki sprzęcior ?????

Autor: waldek (wlnews_at_friko6.onet.pl)
Data: Mon 27 Jul 1998 - 23:00:54 MET DST

Jak dla mnie:

Marcin Sikora napisał(a) w wiadomości: <2QZu1.2288$xG2.1310738_at_news.tpnet.pl>...
>No dobra
>Oto co wyszło po przeczytaniu waszych podpowiedzi:

>Procesor PII266 (OVER.300MHz)
Na pewno wystarczy PII266, a może nawet 233...

>Płyta główna ASUS P2B

Zastanów się nad jakąś tańszą...

>Pamięć 128MB - 100MHz
Według mnie to zostać przy 128, ewentualnie narazie 64, a dokupić drugie tyle np. za 4 miechy, gdy znowu poważnie spadną ceny RAMu.

>Karta graf. STB RIVAZX (8MB) AGP
Bez jaj - po cholerę Ci aż 8 MB?
Zresztą poszperaj wśród jakichś klonów, niekonieczne jest dla Ciebie STB...

>3Dfx MONSTER II (8MB)
Na pewno nie Diamond Monster, bo po prostu przepłacasz, tutaj to na pewno poszperaj wśród klonów i weź coś tańszego.

>Twardy QUANTUM 6,3GB
Quantum 4,3 GB powinien wystarczyć...

>Karta muz. SBAWE64 (lub ENSONIQ 1370, AUREAL VORTEX)
Jeżeli nie będziesz zajmował się profesjonalnie komponowaniem muzyki, to bierz SBAWE 64

>CD-ROM 32x TEAC
Prędkość odpowiednia, firma też poże być.
Ewentualnie zastanów się nad Toshibą...

>Monitor 17" SAMSUNG 700S
Na pewno zostań przy 17", bo to doskonała sprawa, jedynie poszperaj w testach, czy akurat ten model.
Na pewno znajdziesz coś tańszego.

> 5300 zł :-(
>to teraz napiszcie z czym z"pass"ować aby suma była około tysiaka mniejsza
>:))))

Po pozytywnym rozpatrzeniu moich propozycji na pewno tak się stanie.

>dzięki

Proszę bardzo

Waldek