Re: Jaki sprzęcior ?????

Autor: Vikers (pol219_at_friko2.onet.pl)
Data: Tue 28 Jul 1998 - 08:34:46 MET DST

Vindex wrote in message <35be1066.29546923_at_news.fuw.edu.pl>...

>A chocby to ze przed zmiana nie musiales sie ze sprzetem uzerac.
>Wymiana plyty jest konieczna wraz ze zmiana generacji sprzetu - ale to
>mozna robic raz na 1-2 lata. Dobra plyta jest podstawa stabilnego
>systemu - coz Ci przyjdzie ze sprzetu nawet ciut szybszego ktory
>bedzie Ci sie wieszal? Nikt Ci nie kaze kupowac od razu Asus'a - sa
>inne alternatywy. Ale Yakumo napewno nia nie jest

Tu sie z kolega zgodze , juz lepiej wziasc Gibabyta na BX tez calkiem
przyzwoita
plyta , ale ja bym jednak obstawal przy ASUS-ie mialem juz tych plyt kilka
( VX , HX , TX , LX teraz BX :)) ) i zadna , zadna nie mialem jakich kolwiek
problemow a komp u mnie chodzi 24 na dobe a cha i jeszcze jedna wielka
zaleta plyt Asus-a , potem nie ma wiekszych problemow z odsprzedaza i
napewno nie za symboliczna zlotowke :))
Hi hi hi zgadnij kto wzia wiecej kasy ja za Asus-a TX97e czy kumpel za
Flagpont TX ????

Pozdrawiam

Tomasz
e-mail: pol219_at_friko2.onet.pl