Re: Jaki sprzęcior ?????

Autor: Grzech (grzech_at_webmedia.pl)
Data: Wed 29 Jul 1998 - 14:10:37 MET DST

Vikers wrote in message <6pl709$pvn$2_at_korweta.task.gda.pl>...

><2QZu1.2288$xG2.1310738_at_news.tpnet.pl>...

>Na P2B @ 350 tylko musisz miec przyzwoite dimm-y aby system sie nie
kaszanil
>, nie kazde lubia prace na 100Mhz :))

stary, wez PII233, do normalnej pracy w Windzie styknie, do gier na razie
tez
(z Monterkiem II !!!!)

>Nawet nie prubuj. Jest to najlepsza plyta pod PII z jaka mialem stycznosc 0
>problemow
>i masz 100% pewnosci ze plyta chodzi i bedzie chodzic z nowszymi wersjami
>biosa
>tez nie bedziesz mial problemow pozatym plyta ma jeszcze magistarale 103 i
>113 Mhz
>Kupisz tanszego syfeksa moze chodzic albo pierdyknac po tygodniu -
miesiacu.
>Zreszta
>wydajnosc plyty tez jest wazna widac to ladnie pod sysinfo z NU 3

no chyba ze mozesz kupic FICa z dozywotnia rekojmia. calkiem git plytka.
a nikomu jeszcze nie padl Asus ????

>tyle np. za 4 >miechy, gdy znowu poważnie spadną ceny RAMu.
>
>Fakt kup na dzien dobry 64 i poczekaj jak jak stanieja
OK.

STB...

>8 MB OK
po co 8MB. Jak do Windy wystarczy 4 a do gierek chyba bedzie mial Monterka
II

>poszperaj >wśród klonów i weź coś tańszego.
na pewno Diamond Monster, pytanie 8 czy 12 MB ???

>Jak nie masz za duzo kasy to rzeczywiscie wez 4,3 ale nie Quantum-a tylko
>IBM -a
>widzialem ostatnio zaduzo 4.3 Quantomow z bad-ami albo poszukaj nowego
>Quantuma
>5.1 GB seria bodaj ST ( nie pamietam jakas nowa ) ponoc rewelacja
wez 4.3-5,1 Quantuma. jak masz kasa kup IBMa. jak masz jeszcze mniej kup
Caviara

>bierz SBAWE >64
>Jak potrzebujesz karte z bajerami to Awe 64 jak zwyklego bzyczka do grania
>to kup taniego syfeksa za > 100 zl
AWE lub tania karta z Wavetablem.(zalezy do czego)

OK.

>Chiba jednak TEAC albo .......... DVD np LG DVD x 2 CD x 24 cos ok 500 zl
nie bierz DVD, jeszcze sie nie oplaca.

>testach, czy >akurat ten model.
>
>Ogladnij LG 17" chodzi calkiem calkiem cena OK 1300 zl
bierz 17", ale uwaznie patrz na parametry, zeby sie nie okazalo ze jest
gorszy od sredniej 15".

[.....]

>Pozdrawiam
>
>Tomasz