Re: Zoltrixy na Rockwellach a CID --> formaty CID-a.

Autor: Leszek (NO_SPAMlechu_at_ii.uj.edu.pl)
Data: Tue 28 Jul 1998 - 12:05:52 MET DST

Czesc!

Odpowiedz jaka uzyskales byla mowiac delikatnie nie przemyslana, co z
reszta napisalem. Jednak Ty sam troche mylisz pojecia...

Willy <willy_at_friko.onet.pl> wrote:

>Taaaak... Masz calkowita racje! To wytlumacz mi, dlaczego u mnie na
>komorce pojawia sie numer dzwoniacego (dzwoniacy z TP SA z nowej
>centrali)???

To byla Twoja odpowiedz na info, ze TPSA nie udostepnia....

To jest cos zupelnie innego. Po laczach TPSA ida informacje o numerach
inicjujacych polaczenia ze strony TPSA. Dlatego (te centrale, ktore to
wysylaja) identyfikuja sie w ISDN, w Komorkach itp. To zalezyy wylacznie
od operatora docelowego czy on puszcza info o numerze inicjujacym do
swojego abonenta. (no, jeszcze po drodze te dane nie moga byc przypadkiem
wyfiltrowane ci sie zdaza).

W druga strone to jest cos innego. Jesli jakas centrala potrafi przejac
informacje o numerze inicjujacym (nioe filtruje tego) to moze
(potencjalnie) to puscic abonentowi lub nie. Ogolna zasada jest taka, ze
nie puszcza chociaz zdazaja sie od tego wyjatki (zamiezone oraz nie
zamiezone) i wtedy sie pokazuje. Moze sie stac tak, ze np. jakas grupa
numerow z danej centrali bedzie miala to wlaczone albo tylko kilka
konkretnych numerow.

Pozdrawiam.

Lechu

--
                                  .oooO
--                                (   )   Oooo.