Re: Zoltrixy na Rockwellach a CID --> formaty CID-a.

Autor: Willy (willy_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 27 Jul 1998 - 23:32:01 MET DST

> Ludzie czasem nie mysla :(((. TPSA ___NIE____ udostepnia uslugi > CallerID.
Taaaak... Masz calkowita racje! To wytlumacz mi, dlaczego u mnie na
komorce pojawia sie numer dzwoniacego (dzwoniacy z TP SA z nowej
centrali)???

> Jakbys troche pomyslal to bys sie domyslil, ze skoro ani u Ciebie (na
> niczym), ani u kolegi sie nie pojawa to znaczy z NIE MA.
A Ty nie pomyslisz, ze jezeli u Ciebie nie ma, to nie znaczy, ze nie
moze byc u 1 mln innych abonentow???

> Macko
BTW: Skroc troche SIG`a - 9 linii to ciut za duzo...

--
Greetings from Willy!  *** 650MB za 15PLN! ***
www   : http://friko.onet.pl/ol/willy