Re: Zoltrixy na Rockwellach a CID --> formaty CID-a.

Autor: Leszek (NO_SPAMlechu_at_ii.uj.edu.pl)
Data: Tue 28 Jul 1998 - 09:12:20 MET DST

Wiatm serdecznie.

"Maciek Dobrzanski" <macko_at_pds.net.pl> wrote:

>Ludzie czasem nie mysla :(((. TPSA ___NIE____ udostepnia uslugi CallerID.
>Jakbys troche pomyslal to bys sie domyslil, ze skoro ani u Ciebie (na
>niczym), ani u kolegi sie nie pojawa to znaczy z NIE MA.

Nie lubie nikomy zwraca uwagi w taki sposob ale czasem mnie trafia. Prosze
zebys czasami pomyslal _zanim_ wyslesz cos co napisales. Proponuje tez
uwazniej czytac co pisal przedmowca.

A Twoj przedmowca napisal:

>numeru osoby ktora do mnie dzwoni. U kolesia który ma colldressa z CID
>też się nie pokazuje, ale w jego faxie juz tak. Dochodzę do wniosku,

Z czego jasno wynika, ze u jago kolegi pokazuje sie na faxie. Wiec jest
wlaczone (przynajmniej u jego kolegi).

To, ze TPSA nie udostepnia tej funkcji oficjalnie to nie znaczy, ze nie
robi tego nie oficjalnie lub po prostu z glupoty, nieuwagi lub/i niewiedzy.
Moge Ci podac wiele przykladow normalnych numerow na ktore ida malo, ze
numery osob dzwoniacych ale i w srod nich te, ktore maja flage restricted.
To wynika poprostu ze zlego ustawienia flag na centrali dla wszystkich lub
z jakegos powodu dla danego numeru.

Sam mam znajomego, ktory na wlasnej centrali sam wlasnorecznie zmienil
sobie ustawienia dotyczace wlasnego numeru. Teraz ma CID i to wraz z
numerami z flaga restricted.

Pozdrawiam serdecznie i prosze, zebys odpowiadal na pytanie a jesli nie
znasz odpowiedzi to zebys przynajmniej nie obrazal ludzi tylko dlatego, ze
czegos nie wiedza i nie do konca wiedza jak o to zapytac zeby nie wzbudzic
sensacji.

Lechu

--
                                  .oooO
--                                (   )   Oooo.