Re: Abit BX6 - do posiadaczy

Autor: Piotr Frejowski (piotrf_at_kki.net.pl)
Data: Mon 27 Jul 1998 - 19:06:45 MET DST

Witam

Michal Polrola napisał(a) w wiadomości: <8hhfp6.f5.ln_at_localhost>...
>Najczesciej pod procesorem.

Tu bym się nie zgodził, tak było w płytach Socket 7 bo tam ten czujnik się
zmieścił w PII nie ma jak, u mnie (ASUS P2L97) jest między slotami (nie ma
na procesorze), spróbuj znaleźć w instrukcji układu LM 78 to jest
"termometr". Jeżeli chodzi o oprogramowanie do odczytu tych informacji w
Windowsie to ja używam Motherboart Monitor jest bezpłatny, znajdziesz go
tutaj: http://www.euronet.nl/users/darkside/mbmonitor

procek ma zazwyczaj trochę większą temperaturę, nie wiem o ile bo nie
mierzyłem

Pozdrawiam
Piotr Frejowski
PiotrF_at_polbox.com