Re: P³yty g³owne ELPINA - opinie?

Autor: Tomasz \ (tommink_at_kki.net.pl)
Data: Tue 28 Jul 1998 - 12:05:31 MET DST

Tomasz Radko napisa³(a) w wiadomo¶ci: <35B9C3D6.100FEE2_at_kki.net.pl>...
>Szukam opinii u¿ytkowników p³yt g³ównych firmy ELPINA.

a mo¿e co¶ bli¿ej - pod jaki procek, na jakim czipsecie, z jakim biosem?
producent to nie wszystko!

mam p³ytê elpina TXS1 pod Pentium, z biosem AMI i czipsetem TX Pro II,
chwalê sobie, jest szybka, dobrze konfigurowalna, AFAIK keszuje > 64 MB (nie
jestem pewien, nie mam tyle)

wady:
1) mój model ma wbudowan± kartê d¼wiêkow±, która najwyra¼niej powoduje
czasem zwisy (wystepuj± tylko przy odgrywaniu d¼wiêku i tylko pod Windows -
pewnie sterowniki)
obszed³em to tak, ¿e nie u¿ywam MOD4WIN tylko ModPluga i Winplaya3 zamiast
NADa czy Winampa - wtedy siê nie wiesza.
2) teoretyczna mo¿liwo¶æ taktowania do 75 MHz, ale nie mogê namówiæ jej do
stabilnej pracy pod t± czêstotliwo¶ci± (nawet po zwiêkszeniu napiêcia na
procek) - pamiêci szybkie, procek nie szlifowany - s³ysza³em te¿ o podobnych
problemach u innych (przepraszam wszystkich anty-overclockerów za s³owo
"problem" w tym kontek¶cie)

je¶li masz wiêcej pytañ - wal ¶mia³o, je¶li bêdê umia³ - odpowiem.

--
Tomasz "Pilot" Minkiewicz
tommink_at_kki.net.pl