Re: Jaki sprzęcior ?????

Autor: Phenomen (phenomen_at_kki.net.pl)
Data: Mon 27 Jul 1998 - 21:22:18 MET DST

> Phenomen, chyba Ci zaszkodzily albo upaly, albo te za dlugie
> dyskusje o nowosciach na rynku ;-))

Heh , teraz dopiero widze jak niefortunnie sformulowalem ;))
Mialo byc C 266 -> 400 ;))) ktory chodzi w gierkach tak jak PII 400 (z
niewielkimi wyjatkami)

> Fakt, faktem Asus jest drogi tylko ze zajebiscie stabilny, co nie jest bez
> znaczenia w gierkach i 3D Studio.

A co sie dzieje z plyta Yakumo? Widziales przypadek niestabilnosci?
CZy moze slyszales? :)

> Zgadzam sie, ze Helios to [...] , a do 2D wciaz obstawiam MM2AGP

chyba masz racjie... 3DStudio...

> Nie przeginaj, Quantum to b.dobre dyski, chociaz IBMy sa lepsze :-P

no wiec wlasnie ;)

> Taak, jestem przekonany ze to upaly Ci zaszkodzily ;->

ale dlaczego? :)

> Jest, jest tylko trzeba by sie dluzej zastanowic.

IMO niema... i basta :)

pozdr

 Phenomen ...OO+-...
phenomen_at_kki.net.pl UIN /2746827/