Re: Jaki sprzęcior ?????

Autor: Jacek A. Dabrowski (jacdab_at_kki.net.pl)
Data: Sun 26 Jul 1998 - 20:58:03 MET DST

-----Original Message-----
From: Phenomen <phenomen_at_kki.net.pl>

>do gierek zapomnij o predkosci p II 400
>do "ogolnego" bawienia sie , jest ok

Phenomen, chyba Ci zaszkodzily albo upaly, albo te za dlugie
dyskusje o nowosciach na rynku ;-))

>Po kiego Ci to drogie bydle? koniecznie bedziesz sie przesiadal na p2
>450 ?
>Wystarczy zwykle Yakumo... jest o 3 banki tanszy a wsadzisz na niego
>nawet pII 400 i jeszcze troche podkrecisz
>A zabawa z biosami to mit.... niczego Ci to w praktyce nie daje

Fakt, faktem Asus jest drogi tylko ze zajebiscie stabilny, co nie jest bez
znaczenia w gierkach i 3D Studio.

>ok

>a tutaj to mnie zagiales... r u kiddin?
>To juz nawet ja wiem ,ze Helios to rowniez karta GFX a do tego
>strasznie sie grzeje i sa z nia problemy.... Viper? Bo ja wiem....
>lepiej kup cos juz pod Dvd... a do tego jakiegos monsterka....

Zgadzam sie, ze Helios to [...] , a do 2D wciaz obstawiam MM2AGP

>nie mialem doczynienia... ale nazwa mi sie niezbyt podoba ;)

Nie przeginaj, Quantum to b.dobre dyski, chociaz IBMy sa lepsze :-P

>Hmmm, to musialbys miec naprawde sporo kasy... 3dstudio i gierki ?
>No coz ,Celeron odpada , P 2 266 to troche za wolno (chociaz ,skoro

Taak, jestem przekonany ze to upaly Ci zaszkodzily ;->

>przesiadasz sie z 486 to i tak Ci szczena opadnie ;)) , najlepiej P 2
>300 i riva (np. Viper na AGP ) plus Vudu 2.... Ale to jest niezbyt
>ekonomiczne rozwiazanie.... niestety lepszego zdaje sie w tej chwili
>niema.

Jest, jest tylko trzeba by sie dluzej zastanowic.

--
Jacek Dabrowski
jdabrowski_at_w.pl - nie dziala !!!