Re: Jaki sprzęcior ?????

Autor: Tomek Bialecki (tomek_bialecki_at_hotmail.com)
Data: Tue 28 Jul 1998 - 10:28:27 MET DST

Phenomen wrote:
> aaaa , to trza bylo tak od razu...
> dla mnie "plynnie" to conajmniej 50 fps.... 70 to srednio (tyle widzi
> oko) .. jesli juz mamy logicznie i bezstronnie rozwazac slowo
> "plynnie".

Abstrachujac od subjectu, chcialem wyrazic wspolczucie, dla autora tego postu.
Biedaku, jedynym medium wizualnym jakie mozesz ogladac, sa gry komputerowe.
Telewizja moze nie jest niezbedna do zycia, ale czasami warto sobie cos
obejrzec. Przy Twoim wzroku, transmisja telewizyjna ze swoimi 25 klatkami na
sekunde, musi wygladac jak niezla kaszanka. IMHO, najbardziej powinienes
zalowac tego, ze nigdy nie zobaczysz zadnego filmu w kinie (uwierz, niektore
bija gry komputerowe na glowe).

Po logicznym i bezstronym rozwazeniu slowa "plynnie" dochodze do wniosku, ze
jestes ufoludkiem, jesli Twoje oko rozroznia 70 klatek w ciagu sekundy.

A nie dostajesz swira w pomieszczeniach oswietlanych swietlowkami ?

   -**** Posted from Supernews, Discussions Start Here(tm) ****-
http://www.supernews.com/ - Host to the World's Discussions & Usenet