Re: Jaki sprzęcior ?????

Autor: Phenomen (phenomen_at_kki.net.pl)
Data: Mon 27 Jul 1998 - 21:22:11 MET DST

> nie jestem pewien, czy cos ci padlo na glowe, czy tylko udajesz
> idiote.
> oswiec mnie prosze.
> mam syfiastego k6-233 kreconego na 290, ktory ma fpu pewnie ze 3
> (jesli nie 5) razy wolniejszy od pii 266 i jedyna 'zabkujaca' na moim
> sprzecie gra jaka dotychczas spotkalem (a przewija sie tego przez moje
> rece sporo) jest unreal. na kreconym pii233 sasiada chodzi plynnie,
> wiec za przeproszeniem nie pierdol, ze przy pii266 mozna zapomniec o
> predkosci.

plynnie? na pII 233 ?!!! Wiesz co... jestes pierwszym ktory tak
twierdzi... a ile mial fpsow i w jakiej rozdzielczosci?

> gdyby nie unreal, to powiedzialbym, ze moje k6 do 'ogolnego' bawienia
> sie jest ok. a prawie 24h/dobe chodzi na nim soft integry (jesli wiesz
> co to takiego) i na efektywnosc jego dzialania nie mam powodow
> narzekac, wiec 3d studio chodziloby jeszcze lepiej...tym bardziej na
> kreconym pii266 (chyba w tym celu p2b). [oczywiscie caly czas mowa o
> kompie z akceleratorem 3d drugiej generacji].

aaaa , to trza bylo tak od razu...
dla mnie "plynnie" to conajmniej 50 fps.... 70 to srednio (tyle widzi
oko) .. jesli juz mamy logicznie i bezstronnie rozwazac slowo
"plynnie".

> znowu robisz z siebie idiote.

???

> skoro proponujesz pii400, to czemu

JA proponuje p2 400?!!!! co ty koles krzanisz?
Powiedzialem zeby zapomnial o "predkosci" p2 400 a nie o p2 400...
Mialem na mysli Celerona 266 -> conajmniej 400 , wtedy wyniki zblizone
sa do tych z p2 400...

> gowniana plyte, ktora bedzie musial zmienic przy pozniejszej zmianie
> proca ?

no comments

> a od plyty w duzym stopniu zalezy wydajnosc calego kompa -
> asus jest dobry i te wydajnosc zapewnia.

Siur.... 100mhz Yakumo to juz miej niz 100mhz Asus ;)

> to po kiego grzyba zabierasz glos ?

Zeby wkurwiac takich jak ty

 Phenomen ...OO+-...
phenomen_at_kki.net.pl UIN /2746827/