Re: Wycofanie się firmy...

Autor: Mariusz Sputo (sputo_at_kki.net.pl)
Data: Sun 26 Jul 1998 - 11:03:14 MET DST

Łukasz Bajoński wrote:

> Jeśli w instrukcji masz napisanie że działa z Cx200+ a faktycznie nie
> działa to możesz po prostu udać się z takim kompletem do servisu z
> żadaniem "mnie nic nie obchodzi - ma działać", tyle że jak firma jest
> mało solidna to mogą Ci tą płytę trzymać i miesiąc zanim wymienią :(

Nie ma nie i to MUSI byc zrobione w 14 dni, bo jak nie to moze zadac wymiany na
nowy sprzet lub zadac zwrotu pieniedzy. Tak mowi prawo, a sklep moze sie
zaslaniac nawet trzesieniem ziemi, wybuchem wulkanu pod firma, powodzia (ostatnio
to u nas popularne) i czymkolwiek chce (o regulka jeszcze o ilus dniach wiecej,
np. 21 dni na serwisowanie), a wszystko co trwa ponad 14 dni jest bezprawne.

> Gorzej jeśli w instrukcji są tylko jakieś mgliste obietnice (nie ma
> rozpisanych zworek dla tego proca), wtedy masz małe szanse ...

Problem serwisu, ktory sprzedal wadliwy sprzet (nieprawidlowo dzialajacy).

> Swoją drogą musiałeś kupić jakiś straszny syf, jeśli mniej niż roczna
> płyta nie obsługuje 75 MHz :( Tak to jest jak w przysłowiu "kto mało
> płaci, dwa razy płaci", takie głupie oszczędnosci szybka się mszczą.

Pod warunkiem, ze nie ma na nie gwarancji.

Pozdrawiam

Rosi

--
Wyslano przez Serwis RUBIKON - http://www.rubikon.net.pl