Re: Wycofanie się firmy...

Autor: Łukasz Bajoński (lbajon_at_sgh.waw.pl)
Data: Sun 26 Jul 1998 - 00:08:48 MET DST

"Grzesiek W." <wisz_at_priv2.onet.pl> napisał(a):

> Hej!
> W zeszłym roku nabyłem płytę główną - nową. Producent zapewniał, że będzie
> współpracować z Cyrixem 6x86L-200+ (czyli z szyną 75 MHz). Dowód w postaci
> oryginalnej dokumentacji - instrukcji obsługi. Po upływie jakiegoś czasu
> (przed upływem gwarancji) wycofał się z tego zapewnienia, twierdząc, że
> płyta działa przy tej prędkości niestabilnie. Czy jest to dostateczny powód
> aby domagać się uzania reklamacji (jeszcze nie upłynęła)? Płyta faktycznie
> nie działa przy tej prędkości szyny.

Jeśli w instrukcji masz napisanie że działa z Cx200+ a faktycznie nie
działa to możesz po prostu udać się z takim kompletem do servisu z
żadaniem "mnie nic nie obchodzi - ma działać", tyle że jak firma jest
mało solidna to mogą Ci tą płytę trzymać i miesiąc zanim wymienią :(
Gorzej jeśli w instrukcji są tylko jakieś mgliste obietnice (nie ma
rozpisanych zworek dla tego proca), wtedy masz małe szanse ...
Swoją drogą musiałeś kupić jakiś straszny syf, jeśli mniej niż roczna
płyta nie obsługuje 75 MHz :( Tak to jest jak w przysłowiu "kto mało
płaci, dwa razy płaci", takie głupie oszczędnosci szybka się mszczą.

> Pozdrawiam, Grzesiek.

Łukasz Bajoński lukasz_at_grafinet.com.pl
GRAFINET S.C. www.grafinet.com.pl
 Zapracujmy razem na twój sukces ...