Re: Wycofanie się firmy...

Autor: Łukasz Bajoński (lbajon_at_sgh.waw.pl)
Data: Mon 27 Jul 1998 - 22:13:23 MET DST

Mariusz Sputo <sputo_at_kki.net.pl> napisał(a):

> Nie ma nie i to MUSI byc zrobione w 14 dni, bo jak nie to moze zadac wymiany na
> nowy sprzet lub zadac zwrotu pieniedzy. Tak mowi prawo, a sklep moze sie
> zaslaniac nawet trzesieniem ziemi, wybuchem wulkanu pod firma, powodzia (ostatnio

Tak, i na pewno o 100 zł pójdziesz się procesować do sądu, już to
widzę ;->

> to u nas popularne) i czymkolwiek chce (o regulka jeszcze o ilus dniach wiecej,
> np. 21 dni na serwisowanie), a wszystko co trwa ponad 14 dni jest bezprawne.

Chyba że podpiszesz gwarację w której masz napisane "28 dni roboczych"

> Problem serwisu, ktory sprzedal wadliwy sprzet (nieprawidlowo dzialajacy).

Przeczytaj jeszcze raz zdanie o procesowaniu ;)

> Pod warunkiem, ze nie ma na nie gwarancji.

Niestety to nie ma NIC do rzeczy

> Rosi

Łukasz Bajoński lukasz_at_grafinet.com.pl
GRAFINET S.C. www.grafinet.com.pl
 Zapracujmy razem na twój sukces ...