Re: Jaki monitor wybrac

Autor: Grzegorz Szysz/lo (znik_at_wbc.lublin.pl)
Data: Sun 26 Jul 1998 - 15:22:09 MET DST

"Rysiek Ziembicki" <rysiekz_at_friko2.onet.pl> wrote:

>Teraz pytania:
>- czy wejście BNC poprawia w znaczący sposób obraz?

bnc to wlasciwie sa 3 kable bnc. daje ci to separacje sygnalow
poszczegolnych kolorow. kabel BNC ma mniejsze przesluchy, odbicia
i tlumienie od klasycznego kabla VGA. dzieki temu
przenosi wyzsze czestotliwosci, i na dluzszym kablu. przy monitorach
17" ma to szczegolne znaczenie, gdyz taki monitor dobrze jest postawic
troche dalej (dluzszy kabel), zas czestotliwosci tez sa wieksze bo
wyzsze rozdzielczosci, potrafia szybciej odswiezac itp.
slyszalem dobre opinie o samsungach z tych wiekszych.
lecz osobistych doswiadczen nie mam, dlatego nic nie powiem :)

btw. jesli kupujesz monitor z wejsciem BNC, warto bys kupil takze
karte grafiki z BNC.