NTG: Diablo, a siec ??

Autor: Grzegorz Szysz/lo (znik_at_wbc.lublin.pl)
Data: Sun 26 Jul 1998 - 14:57:41 MET DST

Szymon Kurcab <raf2_at_polbox.com> wrote:

>Zrobilem wszystko (1-3) i dalej nie dziala. Przeslalbys mi wszytkie pozostale
>ustawienia IPX - moze to cos innego (np. pakiety o parzystej dlugosci,
>..). Szymon

wyjscie awaryjne:

ustaw sobie na obydwu komputerach TCP/IP. tam jest tylko
jedna ramka ethernet_II . wymysl sobie jakies dwa adresy.
przykladowo

komp1.
100.100.100.10

komp2.
100.100.100.11

i netmask dla obydwu 255.255.255.0

btw. to temat na grupe albo win95 (konfiguracja IPX pod winda),
albo na networking (bo dotyczy konfiguracji sieci)
albo na pl.rec.gry.komputerowe (bo konkretnie dotyczy gry)
od tej ostatniej grupy bym zaczal.