Jaki monitor wybrac

Autor: Rysiek Ziembicki (rysiekz_at_friko2.onet.pl)
Data: Sun 26 Jul 1998 - 11:39:29 MET DST

Ostatnio nazbierałem troche kasy i chciałem sobie kupić monitor
17" lecz jest ich tyle że nie wiem jaki wybrać.

Zastanawiałem się nad Sony 200GST -120Hz lecz ostatnio dowiedziałem się, że
podobno nie ma wejścia BNC. Sony 200PST -160Hz już go ma lecz jest cholernie
drogi (ponad 3000zł).
Jest jeszcze jeden model nad którym się zastnawiam - Samsung 700p. Podobno
jest lepszy od Sony, ma wejście BNC a przy okazji jest tańszy.

Teraz pytania:
- czy wejście BNC poprawia w znaczący sposób obraz?

- czy opisany Samsung jest naprawdę lepszy od powyższych modeli Sony?

- czy kupując Sony 200PST płacę za markę czy za monitor wysokiej klasy o
nieprzeciętnych parametrach?

- I NAJWAZNIEJSZE - Z pośrod wszystkich modeli monitorów 17" na rynku jaki
najlepiej wybrać biorąc pod uwagę jakość obrazu, częstotliwości obrazu,
normy itp. (cena do 3000zł)

Rysiek Ziembicki
rysiekz_at_friko2.onet.pl