Re: TePeSa dostaje w d**

Autor: Maciek Dobrzanski (macko_at_pds.net.pl)
Data: Thu 23 Jul 1998 - 00:21:23 MET DST

Jarosław Lech napisał(a) w wiadomości:
<6p53o1$6c6$1_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...

>Nie wiem, nigdy nie przenosilem. A jaki odsetek abonentow ubiega sie o
>przeniesienia i jaki odsetek tych ostatnich ma problemy? Podaj liczby to
>podyskutujemy o uciazliwosciach tej uslugi.

Skoro jest to taka mala liczba (tzn. ludzi przenoszacych) to TPSA powinna
robic to od reki.

>Nachodzic? Poszedlem do BOK-u, nie bylo zadnych klientow. Wypelnianie
>wniosku i czekanie na wydruk oraz na kolege, ktory byl ze mna i tez bral
>biling, trwalo moze z 10 minut. Zdaje sie, ze jak wychodzilismy z BOK-u,
>to ten krecacy sie po korytarzu facet byl kolejnym klientem.

Tak. A najlepsze jest to, ze jak ktos nie bardzo wie o co chodzi, to przy
reklamacji i tak mu wmowia, ze polowa tego co powinno byc odliczone, jest
calkie prawidlowe i ze nie ma prawa do reklamacji.

[BIG CIACH]

Jestem przekonany, ze jestes na garnuszku TPSA. NIE ZNAM osoby, ktora bylaby
choc troche zadowolona z uslug jakie Telekomuna oferuje, a w szczegolnosci
za haracz jaki kaze sobie za to placic.

--
C'ya,
Macko