Re: TePeSa dostaje w d**

Autor: Michał Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Wed 22 Jul 1998 - 21:36:29 MET DST

> Wprawdzie nie do mnie te pytania, ale chetnie odpowiem.

Ja tez. Dla wyjasnienia, mieszkam w centrum Lodzi.

> Waldemar Mielczarek napisał(a) w wiadomości:
> <003801bdb4ad$049d4700$dbf6cdc3_at_waldim>...
> tepsie
> moze

Mamje caly czas

Tylko raz

kilka razy po okres rzedu tygodnia. Kilka razy TPSA robilo "modernizacje",
prz czym zamieniali moj telefon z sasiadami i zawsze byli ciezko urazeni ze
ktos im zwraca uwage, ze spieprzyli robote.

Nie - nie dzwonilem.Na drugi koniec Lodzi , to juz tragedia - albo
buczy,albo slychac inna rozmowe , albo "telekonferencja",czyli kilka osob na
raz.

Odkod przeszedlem na wybieranie tonowe nigdy

Zawsze.

Nie.Bylo lato i posprzatane.Natomiast wkurwia mnie to , ze pracuja od 9 do
15, infolinie tez.

Nic mi nie mow...

10 lat ?

Nie ma wolnego numeru.Koniec gadki

Tyle , ile trzeba odstac w kolejce - z 10 minut..

Nie

(do przedmowcy)

Czasami nie jest tak rozowo, dostajesz rachunek na np 10 000 zl(na Widzewie)
i nie uznaja reklamacji

Dla mnie norma sa polaczenia 4800 i 7200 na ZyxeluU1496E+

[]

Czekam !

> Pokaz mi kogokolwiek na tej grupie, kto twierdzi inaczej.

> To po co to cale narzekanie? Masz wybor - wybieraj. Wybrales - miej
> pretensje do siebie.

Tyle ze wiekszosc ma do wyboru numer w TPSA albo nic.

Pozdrowienia

Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl

Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
Microsoft Windows 95:
               What do I have to fix today?