Re: TePeSa dostaje w d**

Autor: Marek Tarnowski (taunus_at_zt.krakow.tpsa.pl)
Data: Thu 23 Jul 1998 - 09:54:04 MET DST


Wez no w koncu przestan obrazac ludzi ktorzy pracuja ciezko w telekomunikacji.
sytuacja jaka jest obecnie to wina takich ludzi jak twoich rodzicow, wojkow,
znajomych, wszystkich ktorzy za komuny doprowadzili do upadku nasz kraj i wiele
wiele zakladow, a teraz maja najwiecej do powiedzenia jak i ci synalkowie ktorym
sie w dupciach poprzewracalo.
A poza tym dla informacjii podaje liste haraczy telekomun w Europie:

-----------------------------+-------------+---------------+-----------
                                            | abonament | jedna minuta |
podatek
                                            | w zl |
polaczenia | VAT
Operator | | miejscowego |
                                            | | w
zl | %
-----------------------------+-------------+---------------+-----------
1. PTT Telecom Netherlanden 47,06 0,35 17,50
2. PT Austria AG 50,40 0,31
20,00
3. Matav (Wegry) 27,50 0,25
25,00
4. British Telekom 50,83 0,23
17,50
5. Belgacom (Belgia) 61,88 0,19
21,00
6. Deutsche Telecom 47,97 0,16
15,00
7. PTT Swiss Telecom 60,32 0,16 7,00

8. Telecom Danmark 60,16 0,15 25,00

9. France Telecom 39,44 0,14
20,60
10. Telenor A/S (Norwegia) 55,46 0,12 23,00
11. Telia Telecom AB (Szwecja) 46,20 0,09 25,00
12. TPSA (Polska) 13.42 0,08*
22,00
13. Telecom Italia 34,03 0,08
19,00
14. SPT Telecom (Czechy) 10,00 0,08 5,00
15. Slovenske Telekomunikacie 6,36 0,06 6,00
16. Telekom Finland 38,43 0,05
22,00
-----------------------------+-------------+---------------+-----------
* dla polaczen miejscowych przyjeta jest 3-minutowa jednostka taryfikacyjna w
   wysokosci 0,23 plus VAT (od 1 lipca 1998)

Tygodnik Lacznosc nr 28 z 12.07.1998r.

Pozdrawiam...

Maciek Dobrzanski wrote:

> Jarosław Lech napisał(a) w wiadomości:
> <6p53o1$6c6$1_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...
>
> >>Jakie sa problemy z przeniesieniem numeru do innego mieszkania ?
> >
> >Nie wiem, nigdy nie przenosilem. A jaki odsetek abonentow ubiega sie o
> >przeniesienia i jaki odsetek tych ostatnich ma problemy? Podaj liczby to
> >podyskutujemy o uciazliwosciach tej uslugi.
>
> Skoro jest to taka mala liczba (tzn. ludzi przenoszacych) to TPSA powinna
> robic to od reki.
>
> >>Jak sie trzeba na chodzic zeby dostac billing ?
> >
> >Nachodzic? Poszedlem do BOK-u, nie bylo zadnych klientow. Wypelnianie
> >wniosku i czekanie na wydruk oraz na kolege, ktory byl ze mna i tez bral
> >biling, trwalo moze z 10 minut. Zdaje sie, ze jak wychodzilismy z BOK-u,
> >to ten krecacy sie po korytarzu facet byl kolejnym klientem.
>
> Tak. A najlepsze jest to, ze jak ktos nie bardzo wie o co chodzi, to przy
> reklamacji i tak mu wmowia, ze polowa tego co powinno byc odliczone, jest
> calkie prawidlowe i ze nie ma prawa do reklamacji.
>
> [BIG CIACH]
>
> Jestem przekonany, ze jestes na garnuszku TPSA. NIE ZNAM osoby, ktora bylaby
> choc troche zadowolona z uslug jakie Telekomuna oferuje, a w szczegolnosci
> za haracz jaki kaze sobie za to placic.
>
> --
> C'ya,
> Macko
> ---------------------------------------------------------------------------
> "You were raised by the Corps, clothed by the Corps. We are your father
> and your mother."
> -- Bester, "A Race Through Dark Places"
> _
> Maciek Dobrzanski, macko_at_pds.net.pl
> http://macko.pds.net.pl, http://valen.pds.net.pl
> Macko in Babylon 5 room at http://chat.warnerbros.com



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:26:15 MET DST