Re: TePeSa dostaje w d**

Autor: WuZych (wuzych_at_supermedia.pl.wytnij.to)
Data: Tue 21 Jul 1998 - 15:19:51 MET DST


w jednym z poprzednich artykulow Remi <jabucwol_at_friko6.onet.pl> wyrazil sie tak:

>No i widac ze Netia potraktowala swoich klientow jak stado baranow ktore bez
>plotka (blokada 0-700) rozeszlyby sie i potracily. A wiec z gory zaklada sie ze
>polski klient jest klientem wiecznie niezadowolonym, upierdliwym, nie doroslym
>do takich dobr materialnych, na ktorego trzeba bata aby mozna bylo dopiero
> wtedy powiedziec ze jest spokoj i usmiech na twarzy.

bardzo ciekawa teoria - moim jednak zdaniem
z gory ucina sie mozliwosc naciagania nas przez zlosliwych pracownikow
central, przez wadliwe centrale i systemy bilingowe - naciagania ktore jest
praktykowane przez tpsa

>Wez teraz namow producentow
>samochodow aby zablokowali biegi od 2 wzwyz, bo inaczej beda ich skarzyc
>klienci za zbyt duze straty w ludziach i pieniadzach.

wielu producentow samochodow stosuje podobne blokady
ograniczniki predkosci maxymalnej, automatycznie zakladane pasy bezpieczenstwa
automatyczne swiatla mijania itp itd
byly takze procesy z tymi tematami zwiazane
z tym ze - producenci samochodow placa wtedy odszkodowanie
lub wymieniaja w calej partii czesci na swoj koszt
a tpsa - np gdy pamietna powodz zniszczyla linie telefoniczne na poludniu
polski to i tak, mimo ze klienci nie mieli zapewnionej uslugi - publicznie
ogloszono, ze maja placic abonament

>A najgorsze jest to, ze na zachodzie jak cos sie robi na polski rynek, z gory
>uwzglednia sie problemy dotyczace polskiego niedojrzalego klienta. To jest
>smutne.

na przyklad ?
pamietam ze np samochody na polski rynek bywaja biedniej wyposazone
bo inaczej polakow na nie nie stac
ale o przystosowywaniu ich do polakow pierwsze slysze
widzialem co prawda zamek do drzwi domu z 10 stronicowa instrukcja montazu
ale on byl przygotowany na rynek niemiecki, dla niemieckiego klienta

pozdrawiam
WZ



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:26:00 MET DST