Re: TePeSa dostaje w d**

Autor: rentier (rentier_at_kki.net.pl)
Data: Tue 21 Jul 1998 - 17:21:01 MET DST

Panowie! (chyba Pań tu nie zauważyłem) -dyskusja zaczyna schodzić na
pobocze.
Wychodzę z założenia że im więcej konkurujących firm telekomunikacyjnych na
rynku, tym lepiej dla nas klientów.
Jest tu bez znaczenia czy większość ucieknie od TPSA czy zostanie przy tej
firmie (jestem z Krakowa i nie wiem nawet czy TPSA ma tu konkurencję,sam na
tą firmę się nie skarżę z wyjątkiem cen,i póki co jeszcze powolności
przesyłu),tak czy inaczej będzie ona musiała podnieść jakość usług i obniżyć
ceny bo inaczej zostanie zjedzona przez konkurencję.
Popatrzmy na telefonię komórkową i los Centertela.
Jak dla mnie może być nawet 10-ć rożnych firm telekomunikacyjnych bo
pozostając przy TPSA i tak odniosę korzyść-no chyba że są nieedukowalni.
Nie ma zatem co szukać podstępów w reklamie nowych firm
(chyba wszyscy są dorośli i wiedzą co robią),,jakby na to nie patrzeć dla
nas klientów jest to rzecz pozytywna.

rentier_at_kki.net.pl