AMD K5

Autor: Dariusz Zaręba (makumba_at_kki.net.pl)
Data: Sat 18 Jul 1998 - 23:41:54 MET DST

Witam.
     Mam pewien problem:

Jestem posiadaczem procesora AMD K5 PR133 i płyty głównej
82430VX. Postanowiłem ten zestaw nieco przyspieszyć i w tym celu ustawiłem
częstotliwość płyty na 66 i mnożnik x3. I nic komputer nawet nie odpalił.
Spróbowałem inaczej i na ustawieniu 3x 60 komputer pokazał mi że jestem
właścicielem AMD K5 PR 150. Myślę sobie spoko, ale nie ma lekko pod Dosem
chodzi a Windows 95 nie można odpalić. Za któryśm tam razem darł się że
brakuje mu jakiś plików .dll. Ustawiłem go więc spowrotem i Windows się
odpalił bez problemów.
    A wić zapytuję Was czy to normalne, czy po podkręceniu procesora muszę
przeinstalowywać Windows (co zresztą sam proponował).

Pozdrowienia i dzięki za ewentualną pomoc.

--
Wyslano przez Serwis RUBIKON - http://www.rubikon.net.pl