Re: AMD K5

Autor: Long (andrzejw_at_kki.net.pl)
Data: Sun 19 Jul 1998 - 14:19:59 MET DST

Dariusz Zaręba <makumba_at_kki.net.pl> napisał(a) w artykule
<6or5eg$fio$1_at_gemini.webcorp.com.pl>...
> Witam.
> Mam pewien problem:
>
> A wić zapytuję Was czy to normalne, czy po podkręceniu procesora
muszę
> przeinstalowywać Windows (co zresztą sam proponował).
>
> Pozdrowienia i dzięki za ewentualną pomoc.
>

> --
> Wyslano przez Serwis RUBIKON - http://www.rubikon.net.pl

Mam ten sam procesor i plyte HX i identyczne objawy. Wydaje mi sie ze
procesory
AMD K5 juz pracuja na maksymalnej czestotliwosci i chyba nie da sie ich
podkrecic. (na 150 MHz czasem nawet dos sie nie uruchamia, a jak juz sie
uruchomi to wiesza sie co chwile).
Wyprowadzcie mnie z bledu jesli sie myle.
Podrawiam
Andrzej