CDAudio do wav - OK, a na odwrot?

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl)
Data: Sat 18 Jul 1998 - 23:26:10 MET DST

Witam!
No wlasnie... grabienie trackow z CDAudio to juz nie tajemnica.
Natomiast interesuje mnie bardzo, czu istnieje jakies oprogramowanie
pozwalajace na zapisanie wybranych przeze mnie wavikow na CDR`a w taki
sposob, by powstal "normalny" CD Audio? Krocej: chodzi mi o cos
takiego: zgrywam sobie wybrane tracki w formie wav-ow na dysk. Potem
zapuszczam programik robiacy rzecz odwrotna, czyli te wavy zapisujacy
z powrotem na cd w formie trackow. Czy to mozliwe?
Zapytawszy pozdrawia i o pomoc prosi
Mordazy von BinHex
Ciekawoscia jak kwasem zzerany...

Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu. Albo...

             mailto:mordazy_at_friko2.onet.pl
        ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA
        NA OGOLNOSWIATOWY KATAKLIZM.

--