Re: Padniety twardysk na gwarancji

Autor: Jarek Andrzejewski (jareka_at_dawid.com.pl)
Data: Tue 07 Jul 1998 - 09:19:00 MET DST


Tue, 07 Jul 1998 01:41:31 GMT, "Marcin Markiewicz" <marten_at_priv.onet.pl> napisał(-a):

>Kilka dni temu po poltorarocznym okresie bezawaryjnego dzialania Seagate
>850MB odmowil wspolpracy. Po wlaczeniu kompa slychac dobywajace sie z
<ciach>
>Cale szczescie caly komp, a z nim razem twardziel, sa na dwuletniej
>gwarancji, a zatem zamierzam zglosic reklamacje. Poniewaz jednak nie mialem
<ciach>
>jakich propozycji moge sie spodziewac od sprzedawcy w przypadku, gdyby dysk
>byl nie do naprawienia i nie byloby takiego modelu na wymiane (w ofertach
>nie widuje juz 850-tek). Jakie propozycje odrzucac i co moge zadac jako
>klient ?
Myślę, że:
1. Nie dopłacaj za większy.
2. Jeśli nie będą się chcieli zgodzić na wymianę bez dopłaty, każ sobie zwrócić kasę.
Jeśli cena dysku nie była wyszczególniona w cenie komputera to postaraj się dotrzeć
do ówczesnych cenników firmy (może ogłaszała się w gazetach; redakcje mają archiwa).
Za ówczesną cenę dysku 850 kupisz teraz spokojnie większy.

Jarek Andrzejewski



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:24:15 MET DST