Re: Padniety twardysk na gwarancji

Autor: Tomasz 'Pilot\ (tommink_at_kki.net.pl)
Data: Tue 07 Jul 1998 - 13:48:29 MET DST

>Myślę, że:
>1. Nie dopłacaj za większy.
>2. Jeśli nie będą się chcieli zgodzić na wymianę bez dopłaty, każ sobie
zwrócić kasę.
>Jeśli cena dysku nie była wyszczególniona w cenie komputera to postaraj się
dotrzeć
>do ówczesnych cenników firmy (może ogłaszała się w gazetach; redakcje mają
archiwa).
>Za ówczesną cenę dysku 850 kupisz teraz spokojnie większy.

Twój punkt drugi ciut słabo pasuje do rzeczywistości - gdzie Ty znajdziesz
firmę, która będzie wolała bulić gotówkę zamiast wymienić sprzęt nawet na
trochę lepszy.
A co do pierwszego punktu to chyba masz rację, z tym że ja nie byłbym taki
zdecydowany - może warto byłoby najpierw sprawdzić, czy wymiana na lepszy z
dopłatą nie byłaby jednak w konkretnym przypadku korzystna.
A tak w ogóle to można spróbować nacisnąć na firmę - niech da _bez dopłaty_
dysk trochę większy - kiedyś mi się to udało właśnie dlatego, że takich
dysków jak mi padł już nie było w sprzedaży a ja żądałem wymiany.

--
Tomasz "Pilot" Minkiewicz
tommink_at_kki.net.pl