Re: Overclocking Celerona

Autor: Slayer (slayer_at_box43.gnet.pl)
Data: Mon 06 Jul 1998 - 21:20:57 MET DST

> Wolalbym nie kupowac markowej ( czyli ponad 700,-
>) plyty, a nie moge miec pewnosci, ze "niemarkowa
>" plyta np. Biostar ma odpowiednio czesto
>uaktualniany BIOS.

Firma Biostar tez jest bardzo znana

> Poza tym powiedz jak uaktualnic
>BIOS jezeli komputer w ogole nie dziala ( bo
>przeciez nie ruszy skoro plyta nie rozpozna
>Celerona ). A jak Ty to zrobiles ? Czy LX nie
>rozpoznajac Celerona ruszyl i dzalal ? Jak to
>mozliwe ?

Moj LX mial juz najnowsza wersje Bios i ja nie musialem jej uaktualniac.
Nie jestem pewin jak to jest z plytami Biostar.
Najlepiej popros sprzedawce by na miejscu sprawdzil dana plyte z Celeronem.

>PS. Zalozmy, ze wszystko poszlo dobrze i plyta
>Biostar " od urodzenia " rozpoznaje Celerona.
>Jest np. taki problem, ze nowo kupiony Celeron nie
>daje sie nadtaktowac na 400 ( a statystyke wlozmy
>miedzy bajki bo mozna po prostu miec pecha ). Czy
>nadal pozostaje alternatywa dla K63D ?

Nie rozumiem o co ci chodzi z ta alternatywa?

>Dlaczego
>ludzie pisza ,ze niektore gry nie chodza na
>podkreconym Celeronie ? Nie chodza, czy chodza
>wolno ? ( Powiedzmy po podkreceniu do 350 Mhz.)Jak
>to jest z Incoming, Unreal,Forsaken ( przy np.
>Viperze AGP ) ? Pomoz, bo K63D tanieje...

W tej chwili mam Matroxa Mistique.
Celerona mam jeszcze zbyt krotkok by powiedzic cos konkretnego o dzialaniu
gier. Poczekaj jeszcze kilka dni bo zamierzam przeprowadzic ogolne testy
wydajnosci Celerona. Opublikuje je jak tylko bede mogl.

Sir Slayer

slayer_at_kki.net.pl
slayer_at_box43.gnet.pl
UIN : 11123857
http://www.kki.net.pl/slayer
Gdynia (0) 601 68-00-69

"You might be a king or just a sweeper
but sooner or later you'll dance with the reaper"