Re: Overclocking Celerona

Autor: Bartek Jurewicz (jurewicz_at_kki.net.pl)
Data: Mon 06 Jul 1998 - 18:38:43 MET DST

On Mon, 6 Jul 1998 11:56:17 +0200, "Slayer"
<slayer_at_box43.gnet.pl> wrote:

>"od urodzenia" rozpoznaje Celerona ?
>

>Raczej tak.
>Wiem ze ASUS P2L97 wiec oparty na LX' e w najnowszej wersji biosu rozpoznaje
>juz Celerony.
>Sadze ze wszystkie BX' y tez beda go rozpoznawaly.
>

>PS
>Jesli nie to zawsze mozna sciagnac nowy.
>

>I tu wlasnie mam problem.Musze byc pewien.
 Wolalbym nie kupowac markowej ( czyli ponad 700,-
) plyty, a nie moge miec pewnosci, ze "niemarkowa
" plyta np. Biostar ma odpowiednio czesto
uaktualniany BIOS. Poza tym powiedz jak uaktualnic
BIOS jezeli komputer w ogole nie dziala ( bo
przeciez nie ruszy skoro plyta nie rozpozna
Celerona ). A jak Ty to zrobiles ? Czy LX nie
rozpoznajac Celerona ruszyl i dzalal ? Jak to
mozliwe ? Podkreslam, ze bardziej zalezy mi na
kupnie chociazby niemarkowej plyty ale jednak BX .
Poza tym byloby to nielogiczne by przy kupnie
nowych wnetrznosci od razu uaktualniac bios.
Chodzi mi o to ze aktualizacja bylaby potrzebna po
to by w ogole cos ruszylo. Cala dyskusja sprowadza
sie wiec do tematu " plyty glowne ", bo na
Celerona jestem raczej zdecydowany. Widze, ze Ty
dosc mocno faworyzujesz Celerona i przynajmniej
czesciowo sie z Toba zgadzam. Ratuj mnie wiec bym
wiedziony pasmem niepowodzen nie wpadl w sidla
Socket 7. A taka mozliwosc istnieje, szczegolnie
kusi 3DNow!...

PS. Zalozmy, ze wszystko poszlo dobrze i plyta
Biostar " od urodzenia " rozpoznaje Celerona.
Jest np. taki problem, ze nowo kupiony Celeron nie
daje sie nadtaktowac na 400 ( a statystyke wlozmy
miedzy bajki bo mozna po prostu miec pecha ). Czy
nadal pozostaje alternatywa dla K63D ? Dlaczego
ludzie pisza ,ze niektore gry nie chodza na
podkreconym Celeronie ? Nie chodza, czy chodza
wolno ? ( Powiedzmy po podkreceniu do 350 Mhz.)Jak
to jest z Incoming, Unreal,Forsaken ( przy np.
Viperze AGP ) ? Pomoz, bo K63D tanieje...
>*

  jurewicz_at_kki.net.pl
     UIN:15052351