Re: Wyswietlacz

Autor: Piotr Kozłowski (siwus_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 06 Jul 1998 - 23:35:38 MET DST

Dnia Mon, 06 Jul 1998 18:48:08 GMT, Phenomen napisał(a):

>Chcialbym sie dowiedziec w jaki sposob ingerowac w wyswietlacz na
>obudowie kompa? (ten z cyframi )

Bateryjka, rezystor i dwa przewody :-)
Zamiast bateryjki może być omomierz, ale nie każdy dysponuje napięciem
pozwalającym na zaświecenie odpowiedniego segmentu wyświetlacza.

>Jakis schemat zworek? Co i jak?

Co typ to inaczej :-( Chociaż na niektórych widziałem namalowane ładnie
oznakowanie poszczególnych segmentów.

>CZy ktos z was dostal instrukcje do obudowy? :-)

Kiedyś coś takiego widziałem :-)

BTW, mi ten wyświetlacz służy jako termometr temperatury procka.
Przetwornik temperatura/napięcie LM35A kosztuje coś około 10 zł, do tego
woltomierz na ICL 7107 i termometr gotowy :-)

Pozdrowienia z Katowic

--
Piotr Kozłowski
siwus_at_priv.onet.pl * UIN:14466572