Re: K6 czy PII

Autor: Slayer (slayer_at_box43.gnet.pl)
Data: Mon 06 Jul 1998 - 21:06:31 MET DST

>Slayerze posluchaj no.
>Primo: Vindex jest na tej liscie o wiele dluzej od ciebie a jego posty
>sa rzeczowe i wiarygodne. W odroznieniu od twoich.

Co nie oznacza ze moze sie mylic.

>Secundo: kto tu ma spojrzec realnie? Jak ja ci powiem, ze mam P233MMX
>puszczone na 415 MHz to mi nie uwierzysz. Ale czemu? Przeciez ja tak
>mowie.... masz na to moje slowo! To tak jak z twoim Celeronem.

Rozumiem ze nie mozecie w to uwierzyc.
W P233MMX krecone na 415 tez bym nie uwierzyl.
Moze i moje posty nie byly zbytnio dokladne, ale w koncu wytlumaczylem na
czym sprawa stoi. ( przyznalem sie do bledu)
Nadal twierdze ze da sie podkrecic Celerona 266 na 416 Mhz na plycie LX.

>Tertio: chamskie odzywki o inteligencji mozesz sobie darowac.

To Vindex zaczal chamskie rozmowy. Nie powinien nazywac mnie oszustem. Nie
ma prawa tak twierdzic poniewarz nie moze sprawdzic tego co napisalem.
Rownie dobrze on moze sie mylic.
Rozumiem ze producent podaje ze Celeron ma zablokowane mnozniki wyzej 4.
U mnie, wbrew zapewnieniom
producenta udalo sie ustawic Celerona na wiecej.

>PS. Dalszej rozmowy nie bedzie. Wsluchaj sie w kojacy dzwiek:
><plonk>......

Swoje <plonki> i swoj autorytet zachowaj dla siebie.

Sir Slayer

slayer_at_kki.net.pl
slayer_at_box43.gnet.pl
UIN : 11123857
http://www.kki.net.pl/slayer
Gdynia (0) 601 68-00-69

"You might be a king or just a sweeper
but sooner or later you'll dance with the reaper"