Re: K6 czy PII

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Tue 07 Jul 1998 - 00:33:15 MET DST

Dnia Mon, 6 Jul 1998 21:06:31 +0200, "Slayer" <slayer_at_box43.gnet.pl>
napisał:

>To Vindex zaczal chamskie rozmowy. Nie powinien nazywac mnie oszustem.

On pisze prawde. Jesli ktos plecie bzdury , to trzeba to w koncu
nazwac po imieniu.
Czytalem caly watek z zainteresowaniem i takze mysle, ze oszukujesz.

>U mnie, wbrew zapewnieniom
>producenta udalo sie ustawic Celerona na wiecej.

Napisz do Intela, ze ktos im w fabryce sabotaz uprawia.

>Swoje <plonki> i swoj autorytet zachowaj dla siebie.

Bul, bul, bul.... <plonk>...

>Sir Slayer
>
>***************************************************************
>slayer_at_kki.net.pl
>slayer_at_box43.gnet.pl
>UIN : 11123857
>http://www.kki.net.pl/slayer
>Gdynia (0) 601 68-00-69
>
>"You might be a king or just a sweeper
>but sooner or later you'll dance with the reaper"

Za dlugi sig, skroc go bo jeszcze Ci ktos niegrzecznie zwroci na to
uwage.

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl